Wednesday, August 19, 2015

Drugie urodziny bloga i zupełnie nowa odsłona! | Second birthday of my blog and a completely new look!



Dziś drugie urodziny mojego bloga, a że nie mam zamiaru kończyć pisania, przygotowałam coś zupełnie innego. Mianowicie, od teraz będę na zupełnie nowej stronie! Znajduj się tam już post, w którym wszystko wyjaśniłam, więc czujcie się zaproszeni do poczytania i zapoznania się ze wszystkim. Także wiecie, jeśli macie mojego bloga w ulubionych to zmieńcie sobie tylko adres ;) Mam ogromną nadzieję, że Wam się spodoba, bo mi osobiście podoba się bardzo. Klikajcie w obrazek powyżej lub link poniżej. Czekam na odzew i reakcje :)  
Jedynie ostatnie trzy komentarze z postu o ciąży jeszcze nie są przeniesione, więc odpowiedziałam na nie jeszcze tutaj na tym blogu.





// Today it's second birthday of my blog and since I'm not planning on finishing writing, I prepared something completely different. Namely, I'll be on a new page from now on! There's a post already in which I explained everything so feel invited to read it and to learn with everything. So you know, if you have my blog in your bookmarks, change its address ;) I really hope that you'll like it because I, personally, like it a lot. Click on the pic above or the link below. I'm waiting for some response and reactions :)